Apakah keadaan semasa permainan?
Gelung permainan utama sudah tersedia, tetapi permainan masih tiada beberapa tahap dan pengubah suai permainan. Versi akhir dirancang untuk menampilkan 24 tahap, setiap satu menawarkan kelainan unik pada permainan teras. Untuk menambah asimetri dan kedalaman, saya juga merancang untuk memperkenalkan faedah yang boleh dipilih, membolehkan setiap pemain mengkhususkan peranan mereka dalam pasukan. Bergantung pada maklum balas, gear yang boleh dilengkapi juga boleh ditambah.