Jaki jest aktualny stan gry?
Główna pętla rozgrywki jest już gotowa, ale grze wciąż brakuje kilku poziomów i modyfikatorów rozgrywki. Wersja finalna ma zawierać 24 poziomy, z których każdy oferuje unikalne zmiany w podstawowej rozgrywce. Aby dodać asymetrii i głębi, planuję również wprowadzić wybieralne profity, pozwalające każdemu graczowi specjalizować się w swojej roli w drużynie. W zależności od opinii, może zostać również dodany ekwipunek do wyposażenia.
Niczego nie obiecuję, ale dołożę wszelkich starań, aby pliki zapisu były kompatybilne między wersją Early Access i pełną wersją.