Backrooms Bodycam
Backrooms Bodycam is a realistic first-person shooter set in the Backrooms universe. You need to go through several levels of Backrooms, your only task here is to survive and get to the exit. Find weapons to resist aggressive entities, because they will definitely try to catch you.
In the labyrinths of Backrooms you can find an assault rifle, a shotgun, a pistol and grenades. You can also use the weapon modification menu to add a laser sight to your gun for more convenient shooting or a flashlight, which will allow you to better navigate in the dark.
Explore mysterious liminal spaces that cannot have a purpose in our world. The game includes levels: The Lobby, Pipes Dreams, Sublimity, Abandoned, Level ! (RUN). Can you survive here?
In this game you will see everything from the point of view of the camera installed on your character. Graphics, sounds, visual effects and character animations are made as similar as possible to the original “Found Footage” from Backrooms. The game is essentially an Immersive Simulator - an interactive tour of the world behind the scenes.