Backrooms Doors
You embark on a dangerous journey through the Backrooms. Let's be honest, it's not the most comfortable place and you'll have to try your best to stay alive. Explore these endless corridors and rooms, run and hide from dangerous entities, and look for keys to locked doors. The deeper you delve into the backstage area, the more creepy dangers will come your way.
You are completely defenseless against the inhabitants of this place, so if you notice something or hear strange sounds you better run, because it probably heard you too!