Balatro
Balatro is a poker-inspired roguelike deck builder all about creating powerful synergies and winning big.
Combine valid poker hands with unique Joker cards in order to create varied synergies and builds. Earn enough chips to beat devious blinds, all while uncovering hidden bonus hands and decks as you progress. You’re going to need every edge you can get in order to reach the boss blind, beat the final ante and secure victory.
Deftly deploy an array of potent tools: different Decks, Jokers, Tarot cards, Planet cards, Spectral cards, and Vouchers. Use these versatile instruments to ignite a combo frenzy and turbocharge your poker hands, crafting electrifying, adrenaline-fueled synergies.
Immerse yourself in Balatro’s distinctive psychedelic world. Let the synthwave soundtrack wash over you - wind down, escape the daily grind and prepare to enter the ultimate roguelike flow state.