Balatro
Balatro er en poker-inspireret roguelike dækbygger, der handler om at skabe kraftfulde synergier og vinde stort.
Kombiner gyldige pokerhænder med unikke Joker-kort for at skabe varierede synergier og opbygninger. Tjen nok jetoner til at slå lumske blinds, alt imens du afslører skjulte bonushænder og -dæk, mens du går videre. Du får brug for hver fordel, du kan få, for at nå boss-blind, slå den sidste ante og sikre sejren.
Fordyb dig selv i Balatro’s karakteristisk psykedelisk verden. Lad synthwave-soundtracket skylle ind over dig - slap af, undslipp den daglige rutine og forbered dig på at gå ind i den ultimative roguelike flow-tilstand.