Balatro
Balatro to inspirowany pokerem roguelike z elementami budowania talii, którego sednem są potężne synergiczne zagrania i wielkie wygrane.
Łącz dozwolone pokerowe ręce z unikalnymi jokerami, aby uzyskiwać najróżniejsze synergie i połączenia. Zdobywaj dość żetonów, by radzić sobie z podstępnymi blindami, odkrywając przy w tym w toku postępów dodatkowe, ukryte ręce i talie. Każda przewaga będzie bezcenna na drodze do bossa blindów, pobić ostateczną stawkę i wygrać.
Zanurz się w wyjątkowym, psychodelicznym świecie Balatro. Daj się pochłonąć synthwave’owej ścieżce dźwiękowej – rozluźnij się, umknij przed codziennością i wsiąknij w rougelike’owy trans.