Baldur's Gate: Deluxe Edition
Baldur's Gate: Deluxe Edition zawiera klasyczną wersję gry RPG, jej współczesne rozszerzenie oraz pakiet portretów do spersonalizowania bohaterów!
Baldur's Gate: Enhanced Edition to klasyczna wersja gry RPG ze świeżymi aktualizacjami dla współczesnego pokolenia żądnych przygód graczy. Spersonalizuj swoją postać, zbierz drużynę i ruszaj naprzód w otwartym epickim świecie, w którym każda decyzja ma znaczenie.
Poznaj nowe rozdziały w sadze Baldur's Gate! Siege of Dragonspear to pełne rozszerzenie do Baldur's Gate: Enhanced Edition, zawierające ponad 25 godzin rozgrywki w klasycznym stylu oryginalnej wersji gry RPG.
Personalizuj wygląd i styl sześcioma nowymi portretami postaci wykonanymi przez słynnego ilustratora i artysty konceptualnego Kierana Yannera. Zbierz drużynę nowych graczy i ruszaj naprzód do Faerûn!