Bang Average Football
Step onto the pitch in Bang Average Football, the ultimate football game for fans of the not-so-beautiful game!
Featuring fast-paced gameplay and easy-to-learn mechanics, Bang Average Football is the perfect game for players of all skill levels. Choose from a range of men's and women's teams to play with, and experience the thrill of the game in fast-paced, action-packed matches. Trounce your friends in local multiplayer or go for glory in the single player Story mode. With simple controls and addictive gameplay, Bang Average Football is the ultimate football experience!
Join a washed-up, rock bottom football club as player-manager, and guide them through the ranks to the coveted top division!
Learn how to manage your team, make strategic transfers, upgrade the town stadium, secure sponsorships, and engage with fans to maximise the club's all-important Reputation.
Visit other towns and clubs around the country between matches and take on challenges along the way to improve your abilities and become a player worthy of being a National Champion!