Banners of Ruin - Supporter Bundle
A small selection of Work-In-Progress soundtrack material, which will give you a behind-the-scenes look at the composition process, and how we arrived at the soundscape for Banners of Ruin - all assembled by our excessively brilliant composer Dan Farley.
Various high resolution wallpaper artworks to add a Banners of Ruin flair to your desktop.