Banners of Ruin - Supporter Bundle
Beste sürecinin nasıl işlediğini ve Banners of Ruin'in işitsel ambiyansını nasıl yarattığımızı görmeni sağlayacak, henüz son hâlini almamış oyun müziklerinden oluşan küçük bir seçki. Hepsi, aşırı yetenekli bestecimiz Dan Farley tarafından derlendi.
Masaüstüne Banners of Ruin havası katmanı sağlayacak yüksek çözünürlüklü farklı duvar kâğıtları.