Banners of Ruin
Build a deck and fight a series of turn-based combats with up to 6 party characters through the city of Dawn's Point. Each character can unlock a set of unique cards and abilities that can augment your deck in powerful, exciting ways.
About Banners of Ruin
The Blackfoots have been dealt a mighty blow by the fearsome House Ender - you must infiltrate their defences and cut out the rot.