Play as Barbie and Barbie as you team up with their BFFs and family to save the day! Put your own stamp on the Malibu landmark by combining talents and creativity to transform six spaces including the Animal Care Center, Campsite, Crafting Studio, and more!
It’s a Barbie game like no other! Try new things with friends and family, like caring for pets with Barbie’s sisters, making ice cream with Ken, renovating the arcade with Teresa, customizing scooters with Nikki, or performing a new song with Daisy as your DJ... and what Barbie adventure would be complete without an epic musical finale? Everyone will want to help Barbie and Barbie restore the community center and have a lot of fun along the way.
Use the power of friendship to complete fun quests and puzzles and unlock exciting minigames! You’ll earn rewards to customize Barbie with new outfits and accessories, or upgrade spaces with exclusive paints, furnishings, and décor. It’s going to take teamwork to turn around the Malibu Waves Community Center and make a difference.
PLAY AS BARBIE – Play as Barbie and Barbie as you work together with friends and family to complete challenges and quests to help the community.
EXPLORE MALIBU – Discover up to 6 new spaces and help restore the beloved community center.
EARN REWARDS – Collect community points and use them to unlock awesome outfits and items to upgrade the Malibu Waves Community Center.