Graj jako Barbie i Barbie i połącz siły z ich przyjaciółkami i rodziną, aby uratować sytuację! Odmień los zabytku Malibu, łącząc talenty i kreatywność, by przekształcić sześć obiektów, takich jak ośrodek opieki nad zwierzętami, pole kempingowe, pracownia i nie tylko!
Nie ma innej takiej gry z Barbie! Próbuj nowych rzeczy z przyjaciółmi i znajomymi. Opiekuj się zwierzętami razem z siostrami Barbie, produkuj lody z Kenem, remontuj salon gier z Teresą, modyfikuj skutery z Nikki i śpiewaj nową piosenkę z Daisy jako twoją DJ-ką. Czym byłaby przygoda Barbie bez epickiego muzycznego finału? Wszyscy będą chcieli pomóc Barbie i Barbie odnowić ośrodek kultury i świetnie się przy tym bawić.
Wykonuj dające mnóstwo frajdy zadania i rozwiązuj łamigłówki dzięki potędze przyjaźni! Odblokuj ekscytujące minigry! Zdobędziesz nagrody, które pozwolą ci zmienić wygląd Barbie dzięki nowym strojom i akcesoriom. Możesz również ulepszać różne przestrzenie dzięki ekskluzywnym farbom, meblom i dekoracjom. Tylko dzięki pracy zespołowej odmienisz Malibu Waves Community Center na lepsze.
WCIEL SIĘ W BARBIE – graj jako Barbie i Barbie i razem ze znajomymi i rodziną podejmuj się wyzwań i wykonuj zadania, by pomóc społeczności.
ODKRYJ MALIBU – odkryj do 6 nowych przestrzeni i pomóż przebudować ukochany ośrodek kultury.
ZDOBYWAJ NAGRODY – zbieraj punkty społeczności, dzięki którym odblokujesz niesamowite ubrania i przedmioty służące do ulepszania Malibu Waves Community Center.