Barbie ve Barbie olarak oynayıp tesisi kurtarmak için arkadaşların ve ailenle el ele ver! Buraya kendi tarzını katmak için hem yeteneklerini hem de yaratıcılığını konuşturmalısın. Böylece tesisteki Hayvan Barınağı, Kamp Alanı, El İşi Stüdyosu gibi 6 alanı yeni baştan yaratabilirsin!
Diğerlerine hiç benzemeyen bu Barbie oyununda arkadaşlarınla ve ailenle deneyebileceğin yeni şeyler var! Barbie'nin kız kardeşleriyle evcil hayvanlara bakabilir, Ken ile dondurma yapabilir, Teresa ile oyun salonunu yenileyebilir, Nikki ile motosikletler tasarlayabilir veya DJ Daisy ile yeni bir şarkı söyleyebilirsin. Sonuçta hiçbir Barbie macerası müziksiz bitemez, değil mi? Herkes Barbie ve Barbie'ye sosyal tesisi onarmalarında yardım ederken çok eğlenecek!
Eğlenceli görevler ve bulmacalar tamamlayıp heyecan verici mini oyunlar açmak için dostluğun gücünü kullan! Kazandığın ödüllerle Barbie'yi yeni kıyafetler ve aksesuarlarla özelleştirilebilir veya mekânları özel boyalar, mobilyalar ve dekorlarla geliştirebilirsin. Birlikte çalışarak Malibu Dalgaları Sosyal Tesisi'ni eski güzelliğine kavuşturup bir fark yaratacağız.
BARBIE OLARAK OYNA: Topluluğa yardım etmek için arkadaşların ve ailenle birlikte çalışıp görevleri tamamlarken Barbie ve Barbie olarak oyna.
MALİBU'YU KEŞFEDİN: 6 yeni mekânı keşfet ve bu sevilen sosyal tesisin yenilenmesine yardım et.
ÖDÜLLER KAZAN: Harika kıyafetler ve Malibu Dalgaları Sosyal Tesisi'ni geliştirebileceğin eşyalar açmak için topluluk puanları topla.