Batora: Lost Haven
Batora: Lost Haven is a choice-driven isometric action adventure with RPG elements and a unique duality system affecting combat, story, dialogues, puzzles, and endings, that will make you question the meaning of sacrifice.
Throughout Batora: Lost Haven, you will navigate your way through a range of unique alien planets and discover a galaxy in which morals are blurred, and the line between right and wrong is mercilessly thin. Wield unique abilities and perfect different combat styles to defeat deadly foes, solve intricate puzzles, and take on quests from curious alien inhabitants. Every choice you make will shape your journey and forge the way you carry out your final mission... Restoring your Lost Haven.
After losing her entire family, Avril has learned to be a survivor. She never imagined what her future would hold. To fulfil her destiny, she must journey across the universe to uncover ancient secrets, while making life-changing decisions.
With multiple endings, the choices you make decides the fate of the universe and those who inhabit it. What are you willing to sacrifice for what you love?
The nice-looking visuals and the engaging puzzles that break the monotony of the experience and a few story beats make the experience enjoyable at times, but it could have been so much more.