Batora: Lost Haven
Batora: Lost Haven, rol yapma unsurları ve özgün bir ikilik sistemi barındıran izometrik bir aksiyon macera oyunudur. Bu ikilik sistemi; savaşı, hikayeyi, diyalogları, bulmacaları ve sonları etkileyerek sana fedakarlık anlayışını sorgulatacak.
Batora: Lost Haven'da çok sayıdaki özgün uzaylı gezegeninde dolaşacak ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu belirleyen çizginin incecik olduğu ve ahlakın keskin sınırları olmadığı bir galaksiyi keşfedeceksin. Ölümcül düşmanları alt etmek için özgün ve çeşitli savaş tarzlarını kullan, karmaşık bulmacaları çöz ve galaksinin tuhaf yerli uzaylılarından görevler al. Yaptığın her seçim, yolculuğunu şekillendirecek ve nihai görevin olan Kayıp Sığınağına yeniden kavuşmayı nasıl gerçekleştireceğini belirleyecek.
Avril, ailesini kaybettikten sonra nasıl hayatta kalacağını öğrendi. Geleceğinde onu neyin beklediğini hiç düşünmedi. Kaderini çizmek için hayati kararlar vermeli ve bu kararları verirken evrenin kadim sırlarını ortaya dökmeli.
Güneş'in ve Ay'ın tezat güçlerinden yararlan, ölümcül düşmanlara ve doğaüstü düşmanlara karşı çılgın savaşlarda zihninin ve bedeninin gücünden faydalan.