BATTLE BEARS HEROES
Winner of PocketGamer's 2024 Big Indie Pitch! Battle it out in all new 3v3 multiplayer modes like Mini MOBA, Brick Battle, Deathmatch and Battle Royale. Play campaign mode and earn skins by surviving the Huggable invasion in a re-imagined version of Battle Bears -1 starring Oliver, Riggs and Wil. Warning: Do NOT get hugged to death! Play and level up all your favorite bears from Battle Bears Gold with wacky weapons! Collect unique skins to show you’re the finest fighter on the Ursa Major!
Keep checking back for new skins and bundles in the Shop. Buy Bear Boxes, Joule Packs and Gas Can Packs in the Shop as well.
Experience new Battle Bears music and remixes of classic BB tracks on different maps.