Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar to RPG zainspirowana klasycznymi grami na konsole, w której zapuszczasz się głęboko w lochy, bierzesz udział w turowych walkach w klasycznym formacie JRPG i śledzisz bogatą historię, eksplorując świat gry.
— Zbuduj swoją drużynę śmiałków, wybierając trzy spośród sześciu dostępnych postaci z klasycznej serii komiksowej Battle Chasers. Każda ma unikalne zdolności, zalety, przedmioty i umiejętności przetrwania w lochach.
Najlepiej sprzedający się komiks Battle Chasers został po raz pierwszy wydany w latach 90. i szybko wytworzył się wokół niego kult żarliwych wyznawców.