Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar, derin zindan macerası, klasik JRYO formatında sıra tabanlı savaş ve dünya keşfiyle ilerleyen zengin bir hikâye içeren, klasik ünlü konsol oyunlarından esinlenilen bir RYO'dur.
Klasik Battle Chasers çizgi roman serisinden her biri eşsiz yeteneklere, avantajlara, eşyalara ve zindan becerilerine sahip olan altı kahramandan üçünü seçerek macera grubunu kur.
Çok satan çizgi roman kitabı Battle Chasers ilk olarak 90'ların başında yayınlandı ve kısa sürede tutkulu bir takipçi kitlesine sahip oldu.