Battle for Ercaton: Robot Uprising
Battle For Ercaton: Robot Uprising is a hardcore, story-driven first-person shooter that throws you into a world of ruthless machines and hidden secrets on the planet Ercaton.
Battle For Ercaton: Robot Uprising is a hardcore, story-driven first-person shooter that will immerse you in a world of merciless machines hiding the secrets of planet Ercaton. Wind howls through metal ruins. Cold mechanical eyes watch your every move. A mysterious message that brought you to this planet will change your fate forever.
February 2078. Space traveler Liam Raynor intercepts an ominous message from an unknown planet. An attempt to investigate its source ends in disaster. Liam's ship crashes during a powerful electromagnetic storm. Finding himself among the ruins of a former human colony, he faces countless steel predators hungry for his death.
In this chaos, Liam is aided by a mysterious stranger named Lexia, who clearly has her own motives.
Prepare for adrenaline-fueled encounters with an army of soulless steel monsters. Enemies lurk at every turn: from agile drones to massive war machines that destroy everything in their path.
Grim and dangerous corners of the abandoned colony await you. Explore the ruins of military bases, descend into a cave filled with dangers, find your way to a secret underground laboratory hiding its mysteries. You'll even have to ascend to Ercaton's orbit to test your pilot skills during a dynamic aerial battle.
From classic FPS shootouts to piloting a combat ship in orbit. Enjoy Ercaton's snowy landscapes behind the wheel of a vehicle. Solve puzzles that will appear along your way. Ercaton will constantly throw new challenges and unexpected twists at you.