Savaşın En İleri Noktasına Hoş Geldiniz. Army Rangers olarak hizmet veren seçkin piyade operatörlerinin mirasını onurlandırın. 75. Ranger Alayı'ndan esinlenilmiş bir Paketle savaşa katılın.
Hiçbir silah, araç ya da teçhizat üreticisi bu oyuna katkı, sponsorluk veya destek sağlamamıştır.