Competitive Players
Be the best of the best. Pilot maneuverable F/A-81F Super Spectre and F-74A Seacat aircraft in 2 themed game modes, Carrier Strike and Gauntlet: Fighter Sweep, and experience ultimate all-out war in the iconic return of Wake Island. Reach maximum altitude by earning and unlocking Top Gun themed rewards in new event challenges. Time to master the skies.
On July 21st, naval combat hits the shore as Pax Armata ambushes a US-Japan air base aligned with NATO in the Pacific. Take on the tide in a new boat, and push through the front line with 3 new weapons. Wage all-out war in our biggest map yet: Tsuru Reef, a huge archipelago battleground built for thrilling combat over land, air, and sea. All systems go.