Competitive Players
Now entering REDSEC, the ultimate free-to-play FPS destination built on Battlefield’s iconic DNA. Featuring Battle Royale, Gauntlet, & the power of Portal.
Secure the seas and the skies of REDSEC. Soar above the battleground with your wingman in the new 2-seater Top Gun fighter jets, and master the airspace by undertaking brutal aerial combat. Put your pilot skills to the test in the new Gauntlet: Fighter Sweep mode, obliterating the enemy squadron to take your win.
A fight for secrets is raging in Fort Lyndon. This massive, redacted military facility hidden in plain sight between pristine beaches and a sleepy residential community is home to some of the most advanced military projects in the world. Rogue operators are racing against time and hostiles to keep each other out and the secrets in.
Drop into a Battle Royale only Battlefield can deliver, featuring massive-scale destruction, fast-paced squad play, and the deadliest ring in BR.
The power of Tactical Destruction brings an explosive new layer of depth to Battle Royale. Blast open pathways and demolish enemy positions for a strategic advantage.
Survive and advance in Gauntlet: an all-new cutthroat, knockout-style elimination mode where squads race to complete missions.
REDSEC gives unprecedented access to Portal’s massive sandbox. Every player has the ability to create unique and unforgettable experiences, for free.