Battlefield V Definitive Edition
Dominate on the largest Battlefield map ever with epic weapons and combat vehicles as a deadly ring of fire closes in. Scavenge, fight, and survive to become the last squad standing.
Take the fight to unexpected but crucial moments of the war, as Battlefield goes back to where it all began.
Lead your Company in all-out multiplayer with new experiences like the massive Grand Operations mode. Take on classic modes like Conquest or squad up with friends in the cooperative Combined Arms.
Maneuver through the battlefield using a new soldier move set, fortifications, and mobile tools of destruction.
Witness human drama set against global combat in the single player War Stories. Ski down Norwegian mountains as you battle for control of nuclear weapon supply lines, join the frontline with the French colonial troops, or go behind enemy lines in North Africa with a band of misfits sent to create mayhem.
Embark on a journey where new content drops continuously transport you and your Company to a huge variety of key WW2 locations, where new battlefields and gear await.