Beast Siege
Beast Siege is an online co-op game where ordinary warriors take on colossal Beasts. In a medieval fantasy world without magic, they rely on gunpowder technology for explosive recoil jumps, gunpowder-powered hammer strikes, and more.
Experience the next generation of gaming with fully physics-driven interactive combat and seamless network synchronization.
Use the explosive recoil from your hammer to launch yourself into the air and land a powerful blow to its head.