Beautiful Indie Worlds Bundle
The Beautiful Indie Worlds Bundle enchants with two games whose dreamlike worlds couldn't be more different. Find your true destiny in Scarf and learn more about the afterlife in De-Exit!
Scarf is an adventure game mixing puzzles and 3D platforms, offering an allegorical journey through beautiful worlds. Explore and find the truth behind your story with the help of your partner, a dragon-shaped scarf. Unlock new abilities and discover your true destiny.
Immerse yourself in a metaphorical tale that reflects on what it means to be a hero. With your scarf as your only ally, your mission is to trap the rebellious souls that have created their own worlds. Explore beautiful 3D landscapes, each with its own unique mechanics. Travel through different areas and learn new abilities that will allow you to overcome interesting challenges. Jump, glide, or swing as you discover the secrets of these new worlds.
Bond with your dragon-shaped scarf which, using different abilities such as the glider, the double jump, and the liana, will help you uncover the mythology behind the world.
Embark onto a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this atmospheric light adventure with a hint of stealth. Explore a warm voxel world with an intense cinematic approach. Dive into this deep reflexive experience, meet its inhabitants and save the day!
DE-EXIT embraces the clash of minimalistic voxel aesthetic and simple textures on one side, complex cinematographic features, more realistic VFX, and even motion capture animation on the other.
Set out in a thrilling journey where puzzles, stealth, platforming, and action work as tools to potentiate cinematography, story, and setting.
Death tends to be a taboo subject. With DE-EXIT we want to open the discussion around these fascinating topics from a more positive perspective thant we usually do. You will be able to experience and hear about death from plenty of different perspectives. We hope that you will enjoy our ode to life.
Scarf is an atmospheric and emotional journey about what it means to be a hero. An adventure game mixing puzzles and 3D platforms. Explore beautifully crafted worlds and discover your true destiny with the help of a dragon-shaped scarf.