De-Exit – Eternal Matters
Embark on a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this cinematic adventure with a hint of stealth. Dive into a wonderful voxel world with an intense atmosphere and save the day!
Embark on a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this cinematic adventure with a hint of stealth. Explore a warm voxel world with an intense cinematic approach. Dive into this deep reflexive experience, meet its inhabitants and save the day!
DE-EXIT embraces the clash of minimalistic voxel aesthetic and simple textures on one side, complex cinematographic features, more realistic VFX, and even motion capture animation on the other.