Pakiet Beautiful Indie Worlds
Pakiet Beautiful Indie Worlds zachwyca dwoma grami, których senne, nierealne światy nie mogłyby bardziej się różnić. Odnajdź swoje prawdziwe przeznaczenie w Scarf i dowiedz się więcej o życiu po śmierci w DE-EXIT!
Scarf to łącząca w sobie łamigłówki i platformy 3D gra przygodowa, która zabiera Cię w alegoryczną podróż przez piękne światy. Odkryj prawdę kryjącą się za Twoją historią z pomocą swojego partnera, szalika w kształcie smoka. Odblokowuj nowe umiejętności i odnajdź swoje prawdziwe przeznaczenie.
Udaj się w surrealistyczną pozagrobową podróż, by odkryć sekrety zniszczonego i tajemniczego świata Plane of Memory w tej nastrojowej, lekkiej przygodówce z nutą skradanki. Poznawaj ciepły, wokselowy świat pełen iście filmowych elementów. Wyrusz na głęboką, refleksyjną przygodę, poznaj mieszkańców świata, i uratuj go!
DE-EXIT to nietypowe połączenie minimalistycznej wokselowej estetyki i prostych tekstur z rozbudowanymi filmowymi elementami, bardziej realistycznymi efektami VFX, a nawet animacjami motion capture.
Scarf to nastrojowa i emocjonalna podróż, która eksploruje, co oznacza bycie bohaterem. Gra przygodowa łącząca w sobie łamigłówki i platformy 3D. Odkrywaj misternie stworzone światy i poznaj swoje prawdziwe przeznaczenie z pomocą szalika w kształcie smoka.