Bee Simulator
The hive awakens as the sun's first rays warm the horizon. It's time to test your wings, receive orders from the Queen and begin your first mission. And that's just the start of your adventures. Humans want to cut down the tree that holds your hive, so your fate – and that of the whole swarm – rests on your tiny shoulders!
While I definitely appreciate the hard work that went into making this game, and the cute, fun graphics, this just isn't something I can see myself picking up again and playing, though I do believe this could be a fun game for young children to play together.