Beholder: Conductor
A Beholder series spin-off. Become a conductor of the Determination Bringer train: monitor passengers, report incidents, and carry out important Ministry assignments — whose level of secrecy depends only on your loyalty. And remember: mission success is very important to you!
Welcome aboard the Determination Bringer! You have been appointed senior conductor of the legendary train, which all the citizens of our vast country are happy to see in their cities. Your responsibilities are maintaining order in the carriage assigned to you and providing assistance to passengers along the way. Your tools are reporting, intimidation, searches and ejection. Remember: the conductor is always right.