Below Level
Below Level is a first-person survival horror game inspired by the liminal atmosphere of underground parking spaces.
Be careful; there are abnormals sent to intercept you. Do not fight them; they have unique abilities.
There are a total of six unique abnormals, each with carefully crafted perception systems. The player must figure out what type of perception each abnormal possesses in order to avoid them (ie vision, hearing, or both).
Available for individuals and corporations for streaming distribution. DAI will not be held liable for any damages incurred by the distribution or use of Below Level.