Below the Stone
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Below the Stone is a punishing pixel art roguelike about dwarves questing to reach the deepest depths. Each and every descent will lead to new adventures, where only the most determined players with many risked lives will be rewarded by the hidden world that lies Below the Stone.