Below the Stone
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Below the Stone is a punishing pixel art roguelike about dwarves questing to reach the deepest depths. Each and every descent will lead to new adventures, where only the most determined players with many risked lives will be rewarded by the hidden world that lies Below the Stone.