Beyond Astra
Beyond Astra rewolucjonizuje kosmiczne gry 4X, płynnie integrując rozgrywkę zarówno na powierzchni planet 3D, jak i w przestrzeni kosmicznej. Planety pogłębiają immersję podczas ekspansji, eksploracji i wydobycia surowców, jednocześnie wprowadzając bitwy RTS na lądzie i w kosmosie oraz mechanikę budowy miast.
Gra zaprasza cię, byś wyruszył w niekończącą się odyseję wśród gwiazd i przeżył własną kosmiczną operę.
Każda rozgrywka rozpoczyna się na niezbadanej planecie, pełnej potencjału dla Twojej cywilizacji. W miarę postępów technologicznych Twoja cywilizacja staje się gotowa do eksploracji galaktyki, odkrywania nowych planet, ciał niebieskich i innych form życia. Wszechświat jest pełen cudów, tajemnic oraz niebezpieczeństw, przesuwając granice wiedzy Twojej cywilizacji.
Płynnie przechodź między powierzchnią planet a całą mapą gry i jej strategicznymi informacjami za pomocą prostego przewinięcia, bez konieczności ładowania. Twoje decyzje napędzają wszystko: kieruj priorytetami gospodarczymi i technologicznymi, specjalizacją miast oraz eksploatacją zasobów. Angażuj się w sprawy obywateli, zarządzając polityką, odpowiadając na ich potrzeby, aby zapewnić satysfakcję, promując ideologie i szerząc przekonania wśród gwiazd. Podejmuj śmiałe działania, od przejęcia kontroli nad księżycem zamieszkałym przez Hyppotaksów, przez budowę Roju Dysona, po organizację transportu zasobów w całej galaktyce i wiele więcej. Wszystko to wspierane jest przez intuicyjne interfejsy, szablony i narzędzia makro zaprojektowane w celu usprawnienia zarządzania galaktyką.
Bierz udział w intensywnych bitwach w czasie rzeczywistym na planetach i w przestrzeni kosmicznej. Projektuj i dowódź jednostkami, z których każda posiada unikalne zalety i w pełni konfigurowalne komponenty (obrona, uzbrojenie). Stawiaj czoła różnorodnym zagrożeniom, od niebezpiecznej lokalnej fauny i enigmatycznych bytów po rywalizujące cywilizacje. Przeciwko tym imperiom możesz również stosować taktyki pośrednie, takie jak szpiegostwo, zakłócanie gospodarki i destabilizacja populacji. Strategiczna koordynacja i adaptacja są kluczowe dla Twojego sukcesu.
Beyond Astra to projekt stworzony z pasji przez jednego dewelopera. Gorąco zachęcamy do dzielenia się swoimi przemyśleniami, sugestiami i krytyką. Głęboko cenimy Wasze opinie i zobowiązujemy się ich słuchać.