Beyond the Ice Palace 2
Arise from the dead as the 'Cursed King' in an enthralling action platformer. Wield the chains that once imprisoned you to vanquish foes and traverse your fallen kingdom. Uncover hidden areas, strategically level up, and reclaim your throne by banishing colossal bosses!