Beyond the Ice Palace 2
Powstań z martwych jako „Przeklęty Król” w porywającej platformówce z elementami akcji. Dzierż łańcuchy, które niegdyś cię więziły, aby pokonywać wrogów i przemieszczać się po upadłym królestwie. Odkrywaj ukryte obszary, rozwijaj postać i odzyskaj należny tron!