Beyond the Ice Palace 2
Büyüleyici aksiyon platform oyununda "Lanetli Kral" olarak diril. Bir zamanlar seni esir eden zincirleri kullanarak düşmanlarını hakla ve yıkılan krallığında ilerle. Gizli bölgeleri açığa çıkar, seviyeni stratejik olarak artır, devasa boss'ları kovup tahtını geri al!