Beyond These Stars
Build a city on the back of a Space Whale and learn to coexist as you journey through the stars. Manage intricate supply chains and the needs of your people as you build outposts, meet aliens, and uncover the mysteries of the universe.
Recovering from uncertain times, your Peeps find themselves on the back of Kewa - a lonely Space Whale journeying across the universe. Building a city on the back of a sentient creature comes with its own set of challenges, but as you build your relationship and travel across the galaxy, you'll come across great opportunities for exploration and stable expansion. Meet other species, pursue the needs and wants of your Peeps, and seek the truth about their ancestors and the Space Whales alike.
The vastness of space is full of mysteries, and as you first arrive at your new home atop the Space Whale Kewa, your Peeps will quickly learn the need to work together – with each other, but also with their new home.
Unveil the shared history of the galaxy as you travel from system to system with Kewa – seek answers about your past, learn about the history of the Space Whales, and understand the unique relationships that bind everyone together.
Balance your people’s survival, prosperity, and progress with the need to co-exist with Kewa in a journey across space. Beyond These Stars asks you to consider the logistics of your supply chains and production lines within the context of a living, breathing, sentient world.