Bio Prototype
Use flesh and blood to bloom a way of survival! 19 characters, more than 40 kinds of organs, and endless build combinations!
A wave of irrational experimentation rushes towards you. Hurry up and mutate! evolution! Become scarier monsters than them!
More than 80 kinds of organs, 40 special designed characters, and infinite combinations.