Bion Clash
Bion Clash throws you into a vibrant, low-poly party royale where you'll compete in an ever-changing lineup of absurd minigames. Set in a comically dystopian sci-fi world, you'll navigate a society of sky-dwelling elites, industrious surface-dwellers, and outcast subterranean inhabitants. Inspired by the satirical humor of "Futurama," Bion Clash is designed for endless, chaotic fun and universal appeal.
A new level of Chaos: Compete in a diverse and procedurally generated array of minigames, including frantic races, clever hide-and-seek, social deduction challenges, and family-friendly shooters. No two matches are ever the same!
Explore a Wacky Sci-Fi Universe: Jump into your terrestrial, aquatic, or aerial vehicle and explore a vast, multi-tiered world. Uncover new zones, social hubs, and secrets as you delve deeper into the game's narrative.
Free-to-Play, Fair-to-Play: "Bion Clash" is a free-to-play experience with a commitment to being non-pay-to-win. Our monetization is focused on a robust ecosystem of battle passes, extensive cosmetic items, and optional progression accelerators.
Play with Everyone, Everywhere: With its low-poly, cell-shaded art style, "Bion Clash" is designed for broad device compatibility and seamless cross-play across PC, consoles, and mobile.