Bite the Bullet
Bite The Bullet is the world’s first Run & Gun & Eat. In this roguelite RPG shooter you must eat enemies, bullets and more to powerup your character, weapons, and abilities. Gun down zombies, robots and giant mutant bosses with a barrage of bullets before chowing down on their corpses to craft new weapons, unlock new abilities and special attacks, and transform into a powerful Zombro form to smash foes. Explore four character classes and a skill tree based on your diet – and remember, you are what you eat!
How you play is driven by how you choose to eat. The carnivorous Gorivore or vegan Slaughterer of the Soil that have their own unique abilities and perks, changing how you defeat enemies and navigate levels. Customize your character with every choice and every bite. Maximize your build for your playstyle, run the world again with a different diet for a new challenge, and team up with a friend in co-op to ramp up the bullets and the calories.
Four character classes (Carnivore, Herbivore, Omnivore, and Robovore - which means you eat metal) that have their own unique abilities and perks.
Eat enemies so you can burn calories to energize your skills and special attacks!
Transform into your powerful Zombro form and smash enemies into bite-sized bits!