Black Flower
Join our Discord server to be up to date with the latest newsDyrk blomster saml ressourcer og brug smarte kombinationer af værktøjer enheder besværgelser og vejr til at få Black Flower til at blomstre.
Black Flower er et strategisk roguelike-spil om overlevelse og vækst i en skrøbelig have.
I centrum af din rejse ligger ét sort frø — en sjælden og mystisk chance for at ændre din skæbne hvis du kan få det til at blomstre.
En afslappende men udfordrende oplevelse hvor omhyggelig planlægning konkurrerer med uforudsigeligt kaos.