Black Flower
Bu stratejik roguelike hayatta kalma oyununda bilgi gerçek ilerlemenizdir. Çiçekler yetiştirin kaynakları toplayın ve Black Flower'ı çiçeklendirmek için araçları cihazları tılsımları ve hava koşullarını akıllıca birleştirin.
Black Flower kırılgan bir bahçede hayatta kalma ve büyüme üzerine stratejik bir roguelike oyundur.
Yolculuğunuzun merkezinde tek bir siyah tohum bulunur — onu çiçek açtırabilirseniz kaderinizi değiştirebileceğiniz nadir ve gizemli bir fırsat.
Her zorluğun üstesinden gelmek için araçları cihazları büyüleri ve hava durumu etkilerini birleştirin.