Black Skylands
Become the captain of an airship and explore the world of the skies, gather resources and build powerful weapons, uncover ancient secrets and fight beneath your ship's sails.
Prepare to embark on a remarkable journey as Eva, a skilled and valiant young marshal, fighting to protect her people from the invading Falcons and Swarm. Take command of your own airship and embark on an expansive journey through a world of boundless skies. Gather resources to craft powerful weapons, upgrade your ship to new heights, unearth ancient secrets, and engage in thrilling battles beneath your ship’s sails.
Fight in the skies and on land. Conquer enemies using an array of upgradable weapons in both aerial and ground combat.
Choose your airship. A maneuverable sloop, a spacious barge, or something in between — choose the airship that fits your playstyle.
Gather resources for powerful upgrades. Upgrade your weapons and ship to unleash devastating firepower against the invading forces.
Defend the floating islands. Liberate the floating islands of Aspya, restore the land, and defend the inhabitants against future threats.
Explore an expansive open world. Navigate through forests, farms, snowy landscapes, and uncover the unseen wonders of the skies.
Embark on thrilling raid missions. Finished the main storyline? Push your skills to the limit, face diverse challenges, annihilate hordes of enemies, and earn unique rewards!