BLACK STACK
A cyber-occult roguelite deckbuilder where every powerful play leaves evidence. Build with 496 protocols, master three identities, and breach two six-act campaigns—first as an apostate, then under the Mandate of the sentient corporate god watching every move.
THE SURVEILLANCE METER IS THE REAL BOSS
The Black Stack is a sentient corporate megastructure that placed divinity behind a permission gate.
Build a forbidden deck. Steal hardware. Compile one-shot exploits. Climb toward the process that wrote God—and decide how much evidence to leave behind.
Protocols raise TRACE, which persists between encounters and crosses PING, LOCK, PURGE, and TERMINAL thresholds. Each threshold arms a new response. High Trace distorts the interface and enemy intent; at 100, one grace cycle precedes escalating nonlethal Integrity loss.
The catalog contains 503 card definitions: 496 playable protocols and seven hostile Status injections.
Across 496 playable protocols and 172 relics, scripts, elixirs, and Ultras, dozens of engines are waiting to be discovered—and broken open.
Power earned through play is allowed to feel powerful. We do not flatten an engine merely because it became obscene.
Your LOADOUT SIGNAL lets Intelligent difficulty read card rarity, mastery, equipment, and graft investment, then scale the Stack around you. Prefer a ceiling? Select Capped response. Add one of three Audit contracts for greater resistance and greater rewards.
Recover schematics, spend Salvage to compile as many physical copies as you can afford, and build a ten-card opening manifest for each identity. Removed starter cards return to your library.
SIX ACTS TO ROOT TERMINUS
Climb a branching, seeded ascent through five atlases, then enter ROOT TERMINUS: a straight eight-layer procession toward Archon Prime and its Ascendant second body.
Face 81 hostile processes and 58 authored event definitions, including eight adaptive Forensic Processes.
Revocation preserves the enemy’s exact Integrity, Block, status, form, and intent while returning every player card to the deck.