BLACK STACK
Cyberokultystyczny roguelite z budowaniem talii, w którym każde potężne zagranie zostawia ślad. Zbuduj talię z 496 protokołów, opanuj trzy tożsamości i przełam dwie sześcioaktowe kampanie — najpierw jako apostata, potem pod Mandatem świadomego boga-korporacji, który śledzi każdy twój ruch.
MIERNIK NADZORU TO PRAWDZIWY SZEF
BLACK STACK to świadoma korporacyjna megastruktura, która ukryła boskość za bramą uprawnień.
Protokoły podnoszą NAMIERZANIE, które utrzymuje się między starciami i przekracza progi PING, LOCK, PURGE oraz TERMINAL. Każdy próg uruchamia nową reakcję. Wysokie Namierzanie zniekształca interfejs i intencje wrogów; przy 100 masz jedną turę łaski przed narastającą, nieśmiertelną utratą Integralności. Odpuszczaj je – lub zamień nadzór w paliwo.
Wśród 496 protokołów i 172 reliktów, skryptów, eliksirów i Ultr czekają dziesiątki silników do odkrycia – i złamania.
SZEŚĆ AKTÓW DO TERMINUSA KORZENI
Wspinaj się przez rozgałęzioną, zdeterminowaną ścieżkę przez pięć atlasów, a potem wejdź do TERMINUSA KORZENI: prosty, ośmiowarstwowy marsz ku Archontowi Prime i jego Wznoszącemu się drugiemu ciału.
Zmierz się z 81 wrogimi procesami i 58 autorskimi wydarzeniami, w tym ośmioma adaptacyjnymi Procesami Sądowymi.