BLACK STACK
Her güçlü hamlenin kanıt bıraktığı siber-okült bir roguelite deste kurma oyunu. 496 protokolle deste kurun, üç kimlikte ustalaşın ve iki altı perdelik harekâtı ihlal edin: önce bir mürtekip, ardından her hareketinizi izleyen bilinçli kurumsal tanrının Yetkinamesi altında.
GÖZETİM SAYACI ASIL BOSS'TUR
BLACK STACK, tanrısallığı bir izin geçidinin ardına yerleştiren bilinçli bir kurumsal mega yapıdır.
Protokoller, karşılaşmalar arasında kalıcı olan ve PING, LOCK, PURGE ile TERMINAL eşiklerini aşan İZLEME'yi yükseltir. Her eşik yeni bir tepkiyi devreye sokar. Yüksek İzleme, arayüzü ve düşman niyetlerini bozar; 100'e ulaştığında, giderek artan ve ölümcül olmayan Bütünlük kaybından önce bir merhamet döngüsü tanınır. İzleme'yi tahliye edin ya da gözetimi yakıta dönüştürün.
496 oynanabilir protokol ve toplam 172 Relik, betik, iksir ile Ultra boyunca, keşfedilmeyi ve parçalanmayı bekleyen düzinelerce motor vardır.
KÖK SONU'NA KADAR ALTI PERDE
Beş atlas boyunca dallanan, tohum tabanlı bir yükselişi tırmanın; ardından KÖK SONU'na girin: Baş Arkon ve onun Yücelmiş ikinci bedenine uzanan sekiz katmanlı düz bir geçit.
Sekiz uyarlanabilir Adli İşlem dâhil 81 düşman sürece ve özel yazılmış 58 olay tanımına karşı koyun.