Blacksmith Master
Urus bengkel tukang besi medieval dalam Blacksmith Master dan pantau proses melombong bijih dan permata hingga membentuk serta menjual produk siap. Tempa barangan senjata dan perisai serta alat dan perkakas memasak untuk membiayai kraf dan menjadi Blacksmith Master.
Blacksmith Master meletakkan anda sebagai ketua bengkel tukang besi medieval anda sendiri, anda akan mengurus pemerolehan dan pemprosesan sumber, serta pengeluaran dan penjualan produk siap. Cari dan ambil pekerja terbaik untuk setiap langkah dalam proses, lengkapi mereka dengan alat yang sesuai untuk mengoptimumkan perniagaan anda, dan latih kemahiran mereka dari semasa ke semasa. Reka bentuk kedai anda untuk aliran kerja terbaik, penuhi pesanan dari seluruh kerajaan untuk membuka keupayaan baharu, dan cari peluang baharu di pasar apabila pelanggan datang mencari pelbagai barangan berinspirasikan sejarah daripada senjata dan perisai hinggalah ke alat dan perkakas memasak, anda akan mengasah kemahiran untuk menjadi Blacksmith Master.
Sama ada anda mengambil kawalan terus dan turun padang di dapur besi atau bergantung sepenuhnya pada pekerja untuk menyiapkan kerja, terdapat pelbagai cara untuk menempa barangan dalam Blacksmith Master, sesetengahnya memerlukan proses yang lebih panjang seperti memanaskan jongkong, menukulnya di atas andas, menyejukkannya, memasang bahagian-bahagian dan akhirnya mengasahnya pada roda batu pengasah. Barangan lain pula lebih mudah untuk dihasilkan, memerlukan lebih sedikit alat, usaha dan masa. Namun begitu, ia mungkin memberikan margin keuntungan yang lebih kecil dan kurang menyumbang kepada peningkatan reputasi anda.