We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
We plan for the full version of Blacksmith Master to have additional content influenced by community feedback during the Early Access period. The goal will be to include multiple new crafting processes and endgame tasks, additional events that impact the player's efforts, and additional elements related to staff management that will all give the player more aspects to take into consideration across their smithy.